Verzending

Verzending is gratis vanaf 30 euro. Voor specials en bepaalde producten rekenen wij mogelijk wel verzendkosten.

Alle bestellingen versturen wij met een Track & Trace code. De trackingcode wordt in een separate mail vanuit TransMission naar u gemaild. Niet ontvangen? Controleer uw ongewenste- spam mailbox. Op de dag van bezorging krijgt u nogmaals een mail met een tijdsindicatie voor aflevering. De tijdvak is meestal twee uur, bijvoorbeeld tussen 12:00 en 14:00. U dient aanwezig te zijn voor aflevering.

Lees hier meer informatie over verzending en smaakverbod.

Verouderde informatie

Circa 70% van de bestellingen past in de brievenbus en hoeft u niet thuis te zijn tijdens aflevering. Past het niet in de brievenbus en gekozen voor Trunkrs? Dan zal deze meestal tussen 18:00 en 22:00 uur bezorgd worden.

Bestelling Levering
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag* Zaterdag
Weekend Maandag** of dinsdag***

* Bestellingen na vrijdag 17:00 uur versturen wij maandag.
** trunkrs
*** postnl

Op algemene erkende feestdagen zijn wij gesloten.

Gemiddeld komt circa 85% van de bestellingen op tijd aan.

Afhaalpunt (pakjegemak)
Het is momenteel niet mogelijk om uw bestelling naar een afhaalpunt te laten bezorgen. Aan de hand van uw adresgegevens worden alle beschikbare afhaallocaties weergegeven. Neem ter controle een geldig legitimatiebewijs mee en haal het pakketje binnen 1 week op. Keuze uit ruim 3650 locaties!

SameDay delivery
Besteld u voor 10:30 uur dan wordt de bestelling dezelfde dag s ‘avonds tussen 18:00 en 22:00 uur afgeleverd.

Uitzondering tabak
Voor tabak-gerelateerde producten zijn wij verplicht verzendkosten in rekening te brengen.

Bedrijfsadres
Beperking op het afleveradres zoals een sluitingstijd van 17:00 uur? Kies dan voor Pakket PostNL of neem contact op met de vervoerder aan de hand van trackingcode om een (nieuwe) afspraak in te plannen.

Waddeneilanden
Kies PostNL als verzendoptie.

Buitenland
Wij versturen enkel binnen Nederland.

Bestelling niet ontvangen?
Hebt u een mailbericht van ons gekregen dat uw bestelling is verstuurd? Dan is uw bestelling sowieso onderweg! Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling vertraagd is. Als u niet wijzer wordt aan de hand van de trackingcode verzoeken wij u vriendelijk nog even geduld te hebben. Bij vertraging komt de bestelling meestal een dag of twee later aan. Alvast onze excuses voor de vertraging bij PostNL en hopen wij op uw begrip voor deze situatie.

Adres wijzigen
Hebt u een mailbericht van ons gekregen dat de bestelling is verstuurd? Dan kunnen we helaas het adres niet meer wijzigen. Uiteraard kunt u proberen contact met de vervoerder op te nemen.

Niet aanwezig?
Niet aanwezig als de bezorger komt? Dan zal de bezorger het op een ander moment weer proberen. Na twee niet gelukte bezorgpogingen zal het pakketje worden afgegeven bij een PostNL-locatie. U hebt dan 7 dagen de tijd om het pakketje op te halen. Het kan ook voorkomen dat de bezorger het pakketje afgeeft bij de buren.
Bij Trunkrs zal bij een aantal bezorgpogingen de zending retour worden gestuurd.

Product beschadigd en/of kapot ontvangen?
Komt uw bestelling beschadigd en/of kapot aan? Meldt dit dan binnen 24 uur na ontvangst. Voor een snellere afhandeling graag een foto meesturen.

Bestelling niet compleet?
Bestelling niet compleet ontvangen? Meld dit zo snel mogelijk (het liefst binnen 24 uur na ontvangst).

Verkeerd adres opgegeven?
Dan zullen wij wachten totdat de bestelling bij ons retour is gekomen. Zodra deze retour is ontvangen zullen wij het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Meestal is het binnen een paar dagen weer retour gekomen maar het kan een aantal weken duren bij PostNL. Als u de betreffende producten alsnog wenst te ontvangen dient u deze opnieuw te bestellen.

Voorwaarden vervoersbedrijf
Zorg ervoor dat uw adres en adresgegevens aan de algemene voorwaarden van de vervoerder voldoet. Klik hier bijvoorbeeld voor de algemene voorwaarden van PostNL.