Veelgestelde vragen

Algemene handleiding
Klik hier voor de handleiding.

Verzending, verzendkosten en PostNL
Klik hier voor informatie over verzending, verzendkosten en postnl.

Betalingsmogelijkheden
Klik hier voor alle betaalmogelijkheden.

Uitleg over liquid
Klik hier voor uitleg over liquid eigenschappen.

Begrippenlijst
Klik hier voor de begrippenlijst.

Retourneren
Klik hier voor de retourpagina.

Garantie
Klik hier voor de garantiepagina.

Klacht
Klik hier voor als u de klacht hebt.

Registeren en Inloggen
Klik hier voor het aanmaken of inloggen met een bestaand account.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt producten toevoegen aan uw winkelmand. Vervolgens gaat u akkoord met de algemene voorwaarden en dient u de adresgegevens in te vullen en ziet u de beschikbare betaalmogelijkheden. Klik op “afrekenen/ bestelling plaatsen” en u gaat automatisch naar uw bank als u hebt gekozen voor iDEAL of andere betaaloptie. Wij raden aan om voor de betaaloptie iDEAL te gaan zodat uw bestelling dezelfde dag (voor 17:00uur) wordt verzonden.

Waarom een account aanmaken?
Nóg sneller bestellingen plaatsen
Uw eerdere bestellingen inzien en herbestellen
Wijzigingen aanbrengen in uw adresgegevens
Uw accountgegevens wijzigen
Uw wachtwoord wijzigen
Verschillende verzendadressen opslaan om een bestelling naar verschillende adressen te versturen.

maak nu een account aan