Veelgestelde vragen

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen, wat nu?
Allereerst onze excuses voor eventueel ongemak!

PostNL of andere vervoerder heeft vertraging omdat het druk is. Het kan helaas enkele dagen duren voordat u de bestelling ontvangt. PostNL geeft aan dat brievenbuspakjes wel tot 5~12 dagen kan duren. Onze welgemeende excuses hiervoor en geen zorgen, het komt sowieso goed! Verder is de trackinginformatie op de website van de vervoerder niet altijd up-to-date. Meestal in de avond of volgende dag wel.

Vanwege grote drukte bij ons, leveranciers en vervoerders kan het zijn dat uw bestelling langer onderweg is danwel verzonden wordt. Geen zorgen, de bestelling zal uiteindelijk afgeleverd worden. Natuurlijk ontzettend vervelend maar hier is sprake van overmacht. Alvast bedankt voor uw begrip.

Lees meer informatie over verzending op: verzending.

Ik heb nog geen (verzend)bevestiging gekregen, wat nu?
Vanwege enorme drukte bij onze leveranciers zijn niet alle producten op voorraad of het is nog onderweg. Zodra wij uw bestelling versturen krijgt u hier automatisch bericht van inclusief trackingcode.

Onze excuses voor de vertraging en we doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk de deur uit te krijgen.

Lees meer informatie over verzending op: verzending.

Ik heb een verkeerde / incomplete levering gekregen, wat nu?
Allereerst onze excuses voor eventueel ongemak! Ga naar de retour pagina voor meer informatie en het retourformulier. Let op, alleen ongeopende e-liquid flesjes mogen retour en hetzelfde geldt voor clearomizers, coils en navullingen. De betreffende producten moeten nog gesealed zijn. Graag binnen 24 uur een foto sturen van de ontvangen producten en verzendverpakking.
Ik heb geen bestelnummer of ontvangstbevestiging gekregen, wat nu?
Wellicht is de bevestigingsmail in uw spambox beland. Is dit ook niet het geval? Dan is er waarschijnlijk een verkeerd mailadres opgegeven. Helaas kunnen wij geen mailadres aanpassen aan een huidige bestelling.

Het bestelnummer staat bij de afschrijving van betaling en bestaat uit 6 of 7 cijfers en staat achter een lange referentienummer.

Mijn e-sigaret lekt, wat nu?
Ga naar de handleiding pagina en lees deze zorgvuldig door. Belangrijk: coil stevig vastdraaien!
Mijn e-sigaret werkt niet meer, wat nu?
Ga naar de handleiding pagina en lees deze zorgvuldig door. Belangrijk: 5 keer klikken binnen 2 seconden om de batterij te (her)activeren!
Ik wil iets retour sturen, kan dat?
Ga naar de retour pagina en lees deze zorgvuldig door.
Ik heb iets retour gestuurd, wat nu?
Zodra de retourzending is ontvangen en behandeld krijgt u bericht. Nog geen bericht ontvangen? Dan is de retourzending (nog) niet ontvangen of het valt niet onder de garantie- of retourvoorwaarden.
Ik zoek een onderdeel, wat nu?
Ga naar de onderdelen pagina en selecteer het merk en vervolgens de uitvoering/type. Staat het merk of type er niet bij? Dan verkopen wij deze niet.
Ik heb geld overgemaakt maar geen bestelnummer erbij vermeld, wat nu?
Graag een kopie afschrijving van betaling mailen met complete n.a.w. gegevens.

Algemene handleiding
Klik hier voor de handleiding.

Verzending, verzendkosten en PostNL
Klik hier voor informatie over verzending, verzendkosten en postnl.

Betalingsmogelijkheden
Klik hier voor alle betaalmogelijkheden.

Uitleg over liquid
Klik hier voor uitleg over liquid eigenschappen.

Begrippenlijst
Klik hier voor de begrippenlijst.

Retourneren
Klik hier voor de retourpagina.

Garantie
Klik hier voor de garantiepagina.

Klacht
Klik hier voor als u de klacht hebt.

Registeren en Inloggen
Klik hier voor het aanmaken of inloggen met een bestaand account.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt producten toevoegen aan uw winkelmand. Vervolgens gaat u akkoord met de algemene voorwaarden en dient u de adresgegevens in te vullen en ziet u de beschikbare betaalmogelijkheden. Klik op “afrekenen/ bestelling plaatsen” en u gaat automatisch naar uw bank als u hebt gekozen voor iDEAL of andere betaaloptie. Wij raden aan om voor de betaaloptie iDEAL te gaan zodat uw bestelling dezelfde dag (voor 17:00uur) wordt verzonden.

Waarom een account aanmaken?
Nóg sneller bestellingen plaatsen
Uw eerdere bestellingen inzien en herbestellen
Wijzigingen aanbrengen in uw adresgegevens
Uw accountgegevens wijzigen
Uw wachtwoord wijzigen
Verschillende verzendadressen opslaan om een bestelling naar verschillende adressen te versturen.

maak nu een account aan