Probleem met de functionaliteit van onze website? Dit kunt u waarschijnlijk eenvoudig oplossen door uw browsergeschiedenis en cookies te wissen. Als het probleem daarna nog steeds bestaat neem dan contact met ons op.
Google Chrome
Klik op de 3 bolletjes rechts bovenin en daarna op geschiedenis of gebruik CTRL-H
Browsergegevens wissen > Geavanceerd > Periode: Alles
U kunt nu kiezen om uw wachtwoorden en andere inloggegevens niet te wissen
Klik op: Gegevens wissen
Chrome afsluiten en opnieuw opstarten
Google Chrome IOS
Klik op de 3 bolletjes rechts onderin en daarna op geschiedenis
Klik links onderin op: Browsegegevens wissen
U kunt nu kiezen om Opgeslagen wachtwoorden niet te wissen
Klik onderaan op: Browsegegevens wissen
Chrome IOS afsluiten en opnieuw opstarten
Google Android Samsung
Klik op de drie streepjes rechts onderin en vervolgens op Settings (instellingen) en dan op Privacy and security. Klik daarna op Delete browsing data
U kunt nu kiezen om uw wachtwoorden en andere inloggegevens niet te wissen
Klik nu op: delete
Android Samsung afsluiten en opnieuw opstarten
Apple Safari
Ga naar instellingen (icoon met tandwiel) en scrol naar beneden tot u de app Safari ziet en klik daarop. Scrol vervolgens weer naar beneden en klik op: Wis geschiedenis en websitedata en bevestig dit nogmaals door op Wis geschiedenis en data te klikken.
Microsoft EDGE
Klik op de 3 bolletjes rechts bovenin en daarna op geschiedenis of gebruik CTRL-H
Klik op Geschiedenis wissen > Selecteer alles
U kunt kiezen om uw wachtwoorden niet te wissen
Klik op: Wissen
Edge afsluiten en opnieuw opstarten
Staat uw browser hier niet bij? Dan raden wij u aan om een van de bovenstaande browsers te gebruiken.